Domov seniorů U Přehrady, z.s.

Často kladené dotazy

1. Co mám udělat pro přijetí?

V případě zájmu vyplňte žádost o přijetí a zašlete nám ji e-mailem na adresu sociálního pracovníka, nebo poštou na naši doručovací adresu, případně volejte sociálního pracovníka.

S každým zájemcem si domluvíme osobní schůzku, na které rádi sdělíme všechny potřebné informace o Domově, podmínkách přijetí a pravidlech života u nás.

S klienty, s nimiž se dohodneme na přijetí do Domova, bude před nástupem sepsána písemná „Smlouva o poskytnutí sociální péče", kde jsou zakotveny konkrétní požadavky a potřeby klientů a způsob poskytování služeb.

2. Kolik budu za ubytování a služby platit?

Domov U Přehrady není příjemce žádných dotací z veřejných rozpočtů a veškeré provozní výdaje jsou hrazeny z plateb klientů, příspěvků na péči a z plateb zdravotních pojišťoven (hrazené zdravotní výkony ošetřujícího personálu).

Rozpis všech úhrad naleznete v přehledném ceníku poskytovaných služeb.

3. Jak je zajištěno stravování?

Domov má vlastní kuchyni. Klientům jsou podávány snídaně, obědy a večeře. Po celý den je klientům zajišťován dostatek nápojů, čaje a kávy.

Klientům, kteří nemohou ze zdravotních důvodů docházet do jídelny, je strava podávaná na pokojích popř. na určených místech na patře.

4. Jak je zajištěna zdravotní služba?

Domov má uzavřenu smlouvu s praktickým lékařem, který pravidelně dohlíží na zdravotní stav klientů.

V Domově je zajištěna nepřetržitá přítomnost kvalifikované zdravotní sestry.

Léky předepsané lékařem jsou hrazeny stejně jako v místě bydliště klienta, to znamená, že doplatek si hradí klient ze svých prostředků.

Dohoda o užívání léků se s klientem nebo jeho rodinou domluví při nástupu do Domova .

Je-li klient z různých zdravotních důvodů převezen do zdravotnického zařízení, podává se zpráva příbuzným telefonicky na kontaktní adresu, která je uvedena v dohodě. Zprávu příbuzným podává sociální pracovnice, v její nepřítomnosti zprávu podává zdravotní sestra ve směně.

5. Navštěvuje domov kadeřnice a pedikérka?

Klienti Domova mohou využít služeb kadeřnice a pedikérky, které pravidelně docházejí do Domova.

6. Můžu si vybavit pokoj vlastním nábytkem?

Pokoje domova jsou plně vybaveny nábytkem. Klient si může pokoj dovybavit drobnými ozdobnými předměty.

Součástí vybavení jsou i lůžkoviny, je možné přinést polštářek i osobní povlečení. Není dovoleno přinášet elektrické spotřebiče (výjimky: holicí strojek, fén na vlasy, TV, rádio, malá lednička) a věci nepotřebné, nebezpečné, neskladovatelné.

7. Můžu si vzít do domova zvíře??

Bohužel, Domov není přizpůsoben k pobytu domácích mazlíčků.

8. Co si vzít sebou při nástupu?

  • občanský průkaz, průkazku zdravotní pojišťovny, rozhodnutí o přiznaném příspěvku na péči (v případě podání žádosti, kopii této žádosti). Před nástupem požádejte svého lékaře, aby na adresu Domova odeslal Vaši zdravotní dokumentaci
  • léky s rozpisem užívání
  • kompenzační pomůcky (jako např. brýle, naslouchátko, hůlku, francouzské hole, vozík, chodítko, …)
  • osobní věci dle seznamu doporučených věcí
  • oblečení v dostatečném množství. Bude označeno zažehlovacími nevypratelnými štítky
  • je možné přinést budík, tranzistorové rádio, mobilní telefon, drobné osobní předměty, obrazy, květiny, hudební nástroj, křeslo, plastové křeslo, dále nádobí pro vlastní potřebu (např. hrnek, sklenička, talířek, tácek, příbor), termosku atd.
  • součástí vybavení pokojů jsou i lůžkoviny (peřina, polštář, povlečení), je však možné přinést polštářek i osobní povlečení
  • není dovoleno přinášet elektrické spotřebiče (výjimky: holicí strojek, fén na vlasy, TV, rádio, malá lednička) a věci nepotřebné, nebezpečné, neskladovatelné

Něco tu chybí? Máte další dotaz? Neváhejte se zeptat. Kontaktujte nás

Recepce +420 488 588 311, +420 725 846 165

Domov seniorů U Přehrady, z.s.

U Přehrady 5282/69, 466 02 Jablonec nad Nisou (Ukázat na mapě)

IČ: 07690720, DIČ: CZ07690720

Datová schránka: fgwsirw

Poslání organizace

Domov pro seniory U PŘEHRADY v Jablonci nad Nisou nabízí zázemí především těm, kdo se již neobejdou bez pomoci druhých. Pro své klienty s láskou vytváří skutečný DOMOV, kde se mohou cítit příjemně a kde se jim zároveň dostává kvalitní zdravotní a sociální péče.